Πνευματική πενία τέχνας κατεργάζεται

Posted: Νοέμβριος 19, 2014 in Στα αστεία και στα σοβαρά

Με θλίψη παρατηρώ πως η αλματώδης αύξηση στις θεάσεις του ιστολογίου μου, η οποία παρετηρήθη κατά τας προηγούμενας εβδομάδας που όλος ο λαός ξημεροβραδιαζόταν στα πρακτορεία προς άγραν των εκατομμυρίων που υπέσχετο το πολλαπλό τζακ ποτ (πώς καλείται εις την ελληνικήν; πολλαπλή κλήρωση; κλήρωση πολλαπλών κερδών; γιατί δεν έχουμε ελληνικό όρο;) διεκόπη και το ευλόγιόν μου επανήρθε στα παλιά, γνωστά, απογοητευτικά νούμερα.

Πώς μπορώ να το απογειώσω εκ νέου; Ξαναφέρνοντας στην επιφάνεια το αρχικό άρθρο εμπλουτισμένο πιθανώς με σχόλιο που θ’ αποστείλει κλώνος μου;

Γράφοντας πύρινους λόγους για την αντικατάσταση του κ. Ψυχάρεως από τον κ. Μωραΐτάκη (άρτι μεταφερθεί από το προεδρείο των οικονομολόγων (aka – sic) χρηματιστών προκειμένου να υπερασπιστεί τα συμφέροντά μου;

Εάν έγραφα κανένα λαικοσκυλάδικο στίχο; Ή μήπως, για βέβαιη αρισκάριστη, επιτυχία, ν’ αρχίσω να περιγράφω τις σεξουαλικές μου εμπειρίες;

Έμπνευση δεν έχω, δεν γράφω τπτ κ’ κλείνει ο λογαρισμός (εάν σκεφτώ τπτ καλύτερο επανέρχομαι)…

Σχολιάστε

