…που άκουγα διπλά τα βήματά μου…

Posted: Μαρτίου 21, 2011 in Εκδηλώσεις, Με πιάνουν οι ευαισθησίες μου, Tα τραγούδια μου
Ετικέτες:

Για την Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης…

Φέτος είναι αφιερωμένη στον Ελύτη, τον πιο γνώριμο Έλληνα ποιητή.

Αντιθέτως, ο Σκαρίμπας δεν είναι τόσο pop στο κοινό. Ένα υπέροχο ερωτικό του ποίημα μελοποίησε ο Άσιμος…

Ουλαλούμ
Ήταν σα να σε πρόσμενα κυρά,
απόψε που δεν έπνεε όξω ανάσα,
κι έλεγα: Θα ‘ρθει απόψε απ’ τα νερά, κι από τα δάσα!

Θα ‘ρθει αφού φλετράει μου η ψυχή
αφού σπαρά το μάτι μου σαν ψάρι,
και θα μυρίζει φώτα [ήλιο] και βροχή το νιο φεγγάρι!…

Και να, το κάθισμά σου συγυρνώ,
στολνώ την κάμαρά μου αγριομέντα,
και να μαζί σου κιόλας αρχινώ, χρυσή, κουβέντα.

Πως να… θα μείνει ο κόσμος με το «μπα»
που μ’ έλεγε τρελόν, πως είχες γίνει καπνός
και – τάχας – σύγνεφα θαμπά, προς τη σελήνη…

Νύχτωσε και δε φάνηκες εσύ…
Κίνησα να σε βρω στο δρόμο – ωϊμένα! –
μα σκούνταφτες (όπου εσκούνταφτα), χρυσή, κ’ εσύ με μένα!…

Τόσο πολύ μ’ αγάπησες, κυρά,
που άκουγα διπλά τα βήματα μου!
πάταγα γω – στραβός – μες στα νερά; κ’ εσύ κοντά μου!

Σχόλια
  1. Ο/Η prkls λέει:

    Τεράστιο, αλλά με τον Παπακωνσταντίνου μ’ αρέσει περισσότερο -έχει καλύτερη ηχογράφηση
    🙂

  2. Ο/Η ithaca12830 λέει:

    prkls, όντως! 🙂

Σχολιάστε

